onsdag 16 november 2011

Versace for hm

Hade äran att kolla in Versace-kollektionen förra veckan i hm:s showroom. Imorgon smäller det folkens! Även om jag hade fullt simkort efter Argentina-resan så fick jag med mig några bilder.


Minst ett par gyllene skor i garderoben är ett måste.


I väntan på första snön så känns ju sommar och blommönster lite väl långt borta. Men vi klär oss allt för tråkigt under höst och vår här i mörka Finland. Så why not lite blommor i vintergarderoben.. Om inte annat så får Versaces kollektion en i alla fall på gott humör.


Även om det är lite gladiatorfeelis över denna kjol så skulle jag nog kunna lägga vantarna (eller slantarna) på den. Den skulle svänga perfekt på dansgolvet under de stundande julfesterna. Hurra för glitter och glamour!


och skorna till..


Köpte mig precis en fantastisk skinnjacka i Buenos Aires så får stå över denna denna gång. En-skinnjacka-i-månaden-regeln. Men cool är den.


Är ju rätt svag för djuriska mönster. Tror det bor en liten tiger i mig.. Eller en leopard.



Och den klassiska lilla svarta. Fanns även i lila. Häftig.

Hinner tyvärr inte till öppningen imorgon. Men om det finns nåt kvar efter jobbet så hade jag tänkt lägga beslag på detta bälte.

2 kommentarer: