tisdag 28 augusti 2012

Senaste tidens höjdpunkter


Det kom ett litet paket igår... Mina drömskor från Isabel Marant, Kate Moss by Mario Testino och ett skinande skal till telefonen. Snubblade dock i trappan på jobbet idag så skalet fick en spricka. Typiskt mig.. Eller som Jonas Gardell skulle säga "det var bara en tillfällig gäst i mitt liv" ;) But I'm HAPPYYYYY!!!


Sommarens absoluta fynd! ÄLSKAR min nya ryggsäck!!! Bukowskis Market, I heart you.



Min favoritlenkkitur runt Fölisön. Minst 2 ggr i veckan. MINST!


Hooked på Harry Hole för tillfället. Jävligt bra böcker. Min favvomugg från sommarens NY-resa med favvo teet från Pukka med anis, fänkol och kardemumma. Kvällarna är heliga.

 

ÄLSKAR att frysen är full med sommarlyx!!! Sinar snabbt dock.. Finns det ännu bär i skogen??

 

Förra veckans absoluta höjdpunkt. My best friend's wedding!!! Jag i klänning från Cos och halsband från Zara.



Underbara Tixu hämtade dessa åt mig från Miami. LYCKA!!! Redo för Midnight run.


Min absoluta favorittidning! Underbaraste Annika hämtade denna åt mig från Oslo <3 Första utgåvan på finska har kommit nu. Inte hunnit bläddra i den än. Ska bli spännande å se om den levererar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar