måndag 19 december 2011

Topshop's Top Five

Jag går ju lixom in på Topshops hemsidor about en gång i dagen. Okej, nå ÅTMINSTONE 1-2 gånger i veckan.. Hittar alltid nåt fint. Inte så hälsosamt för visaräkningen säger min spegelbild. Men här kommer nu i alla fall mina fem favvon av veckans nykomlingar. Enjoy.
Jag känner ju lite extra för det där med jeansskjortor. Den här påminner om en grå skjorta från Isabel Marants kollektion som jag gladeligen skulle dra på visakortet om inte spegelbilden sett så bestämd ut.
Min största passion är ju dock mjukisbyxor och myskläder. Gick just bärsärk på campadre.fi och köpte 3 stycken nya mjukisbrallor från Champion. Mina gamla favoriter börjar tyvärr se sina sista dagar med hål på knä och häng i rumpan. Fast det har ju sin charm det med i och för sig.. Dessa från Topshop är ju dessutom lite casualbutchica. Skulle absolut kunna gå med dom på stan. Boots och en bikerjacka till och you are good to go.

Jag som egentligen inte är så fan av tröjor med bilder upptäckte mig själv falla för dessa små rosa robotar. Älskar att man ser dom bakifrån på ryggen. Hur sjutton kan robotar vara gulliga? Nåjo, nog är ju R2 oxå ganska söt.
Tror jag sjungit lite för mycket Halleluja i helgen för gillar denna tee med korstryck. Bär den med ett par svarta nylontights t ex från American Apparel.

Okej, boots är ju mitt andra namn. Skulle jag inte redan ha två par i nästan samma färg som ovan så skulle nog dessa godingar strax ha knackat på min dörr.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar