söndag 11 december 2011

Tre ting från Topshop


Tre av mina älsklingsjeans under åren är fyndade på Topshop i Sthlm. Denna gång hittade jag ett par rödaktiga julen till ära. Vit eller gråstickad tröja till så blir de inte för utmärkande. Gärna med ett vintagebälte.


Köpte en enkel klänning i härlig klarblå färg. Den tar sig inte riktigt på denna bild. Färgen är bättre i verkligheten. Klänningen var suveränt skuren och jag föll pladask för dragkedjan på baksidan. I väntan på nästa cocktailparty..


Jag är ju lite svag för diverse playsuits och "sparkdräkter". Blev förälskad i denna på direkten och jublade i provrummet när den passade. Provkörde den igår på bästisens möhippa och fick många komplimanger. Tror jag kommer att bo i den under vinterns festligheter. Bar den med guldhalsband och ormskinnsclutch från h&m samt acneboots.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar