onsdag 25 april 2012

If you ain't cowboy you ain't shit


Okej, huuuur cool är inte denna tischa på en skala från noll-till-ascool?!? Idag har jag suttit och plitat ihop en grej på datorn i timmar och så händer det som INTE får hända. Jag tror att jag har sparat det men NEHEEEJ. Webbsidan jag sparat på säger att jag ger fel password och flera timmars arbete försvunnet i cyberrymden. AAAAAAAARGHH!!!!!!!!!!! Nu finns det en möjlighet kvar att det sparats och har kontaktat webbsidans uppehållare, men faaaaaaaaaaaaaaan vad surt!!!! Tog en lenkki runt Fölisön för att roa ner mig lite och pratade hela vägen med underbara Lotta. Hem kom jag till en lämpligt svalnad lasagne gjord på ekologisk kött även det av mitt underbara skolgångsbiträde. Så stötte jag dessutom på denna härliga t-shirt på en av mina favvobloggar och dagens katastrof kändes med ens som ett minne blott. Vafaen, får väl skriva en ny grej imorgon. Life could be worse. Så ha en underbar kväll kära läsare och remember: If you ain't cowboy you ain't shit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar