söndag 15 april 2012

Underbara helg

Älska veckoslut!!!


Lägenheten vårstädad och full med blommor. Hade tjejerna på middag hemma hos mig igår.


Älskar vita liljor. Unnade mig själv dessa och en flarra rött i fredags.


Var igår på min första ansiktsbehandling EVER. Tusen tack Jannica och Leila för 30-årsgåvan på Elegia Day Spa. Fick en hudanalys vilket satte sina spår i plånboken.. Har länge tänkt köpa Dermalogica produkter. Har hört att de är suveräna. Huden känns i alla fall len som en barnrumpa. Jag ska meddela om några veckor hur produkterna verkat.

Min härliga fredag avslutades med marinerade kycklingfiléer från Stockas underbara matbutik. Jag bara ääälskar matbutiker. Skulle kunna gå där i TIMMAR! Och det gjorde jag oxå..


Fick mera blommor :) I bakgrunden gömmer sig alla bröllopsinvitationer.
Kärlekens år folkens!

Så sant som det är sagt.


Passade även på att fylla fruktskålen med ekologiska frukter. Synen av ett fyllt fruktfat det är lycka det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar