onsdag 2 maj 2012

I badrumsskåpet

Inspirerad av min goda vän så tänkte jag presentera några av mina skönhetsfavoriter just nu. Jag dedikerar detta inlägg till min underbara Sarah som älskar att snoka i andras badrumsskåp. 

This is for you sweetie:

Rengöring: Dermalogica Ultracalming Cleanser
Ansiktsskrubb: Dermalogica Daily Microfoliant 
Ögonmakeup remover: Lancôme Bi-Facil
Dagkräm: Dermalogica Ultracalming Barrier Repair


Nattkräm: Dr. Hauschka Rosen creme 


Foundation: Bare Minerals Foundation Light
Concealer: Make Up Store Cover All Mix
Highlighter/all-over puder: Bare Minerals Mineral veil/Warmth 
Rouge: Chanel Irréelle Blush 25 In Love
Mascara: Sensai 38 C Volumizing Mascara Black
Eyeliner/kajal: Dior Eyeliner Pencil Black
Eyeliner: Bare Minerals Liner shadow Fashionista 
Ögonskugga: Bare Minerals Nude beach 
Läppbalsam: Elizabeth Arden Eight Hour Cream eller Blistex (burk med grön text)
Läppglans: Hydracolor Peach 

Duschkräm: Elizabeth Arden Green Tea  
Body butter: Body Shop Body Butter Peach  
Brun-utan-sol: Piz Buin Self-Tanning Lotion + Colour Dial
Shimmering Body Lotion: Lumene Natural Bronze Shimmering Body Lotion


Hudolja: Ahava Dead Sea Plants 
Skrubb: The Body Shop Body Scrub Wild Cherry

Shampo/balsam: Tigi Bed Head Extreme Straight
Balsam/mask: Redken Real Control intense renewal
Stylingprodukt: Redken Iron silk 07 
Torrschampo: Tigi Rockaholic Dirty secret Dry Shampoo

Handkräm: Dr. Hauschka
Nagellack: Depend Orange

Deodorant: Biotherm Deo Pure


Doft: Givenchy Irresistible Electric Rose


credit weheartit

3 kommentarer:

  1. Super inlägg, måste kopiera;) Jag trodde att Rosen cremen bara fick användas som dagkräm, tyckte jag läste någonstans att Dr Hauschkas filosofi är att man inte får använda creme på natten..O_o

    SvaraRadera
  2. Herregud, detta måste vara mitt favoritinlägg hittills!!! :D Ett öppet badrumsskåp!! Tack älskling! ;)

    SvaraRadera
  3. oJ shit Anna! Nåh brukar faktiskt oftast använda den på dagen.. Men ibland om jag har varit jättetorr i fejset så ha jag satt den till natten. Får sluta upp med det då helt enkelt :) Hihi, eller hur Sarah! Only for you my friend <3 puss på er!

    SvaraRadera