torsdag 5 januari 2012

Mellandagsrea



Jag har ju nu i princip gått och lovat tyst för mig själv att ha en shoppingfri månad i januari.. Å nu är jag ju stuck med den när jag skrivit det här på bloggen. Bummer. Men jag hann i alla fall med några reafynd under mellandagarna. Alla goda ting är tre...


Alla behöver åtminstone ett par gyllene skor i sin garderob. Right? Dessa har jag trånat efter sen de kom till försäljning på Zara så gissa jag blev glad när de fanns i min storlek och PÅ REA. Tjohoo, när e nästa party?! Så jävla snygga till den lilla svarta.


Den här ascoola långklänningen bara hoppade i min famn. Kunde inte göra någonting! Skitsnyggt mönster, skön beskärning, rätt så casual men ändå festlig. Den har en hög slits upp på låret som gör den lite mer spännande, utan den skulle den bli lite tråkig och rak. Jag älskar bekväma festkläder och denna är det definitivt. Så skönt med en klänning som inte klämmer och stramar och som går att andas i. Plus silverbältet till som går att placera löst på höften. I heart. En lite slarvig knut på huvudknoppen eller en lös sidofläta and you're all set.


Sist men inte minst.. Den efterlängtade weekendbagen från Tiger! Har drömt om denna i åratal. En stor svart klassisk weekendbag, INGET kan gå fel där. Jag slet till mig den sista på Stocka när jag till all lycka bara hade vägarna förbi. Och minus 40 %, jippey!!! Och tusen tack mofi för julklappspengarna, utan dem hade denna pärla inte hittat hem.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar