torsdag 12 januari 2012

Versace cruise collection continues...


Hade tre favoriter bland cruise kollektionen. Denna somriga blus. Skitsnygg slarvigt nerstoppad i ett par slitna jeans, den vita byxan, i shortsen eller i sommarens kjol.


Dessa sockersöta skor. Jag riktigt gråter när jag tänker på hur obekväma de var. WHYY??


Och denna fabulösa bikini. Skulle mer än gärna strutta omkring i denna på sommarens strandfärder. Denna kollektion finns dock endast till försäljning på nätet. 19 januari smäller det. Hoppas systemet inte crashar. Ps. Det som gömdes i min box syns högst uppe i vänstra hörnet på denna bild.

3 kommentarer:

  1. Fick du tag på nånting från kollektionen? Nätsidan kraschade ju genast..

    SvaraRadera
  2. Oh no, typiskt.. :/ Fick med mig ett par örhängen.. Guldringarna med fjärilar. Jag är ju lite dålig på att gå med örhängen dock.. Speciellt modell större. Kanske det blir en utlottning på bloggen?! ;) Hade du siktat in dig på nåt speciellt?

    SvaraRadera
  3. Har storlek 36 i bikinin! OM någon har storlek 38 i bikini överdelen o vill byta till en 36 pleaase hör av er! g-layii@hotmail.com

    SvaraRadera